معرفی و دانلود کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 7: خانم فالکن، آشغال جمع کن

عکس جلد کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 7: خانم فالکن، آشغال جمع کن
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 7: خانم فالکن، آشغال جمع کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 7: خانم فالکن، آشغال جمع کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 7: خانم فالکن، آشغال جمع کن

در کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 7: خانم فالکن، آشغال جمع کن ماجرای معلم هنری را می‌خوانید که اعتقاد دارد هرچیز به‌دردنخوری می‌تواند تبدیل به یک اثر هنری شود! در نتیجه او هیچ‌وقت هیچ‌چیز را دور نمی‌ریزد. کار کردن با او مشکلاتی را برای بچه‌های مدرسه ایجاد کرده که بهتر است جزئیاتش را از زبان دن گاتمن بخوانید. تاکنون بیش از سی میلیون نسخه از مجموعه کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب در سراسر جهان فروش رفته است.

درباره‌ی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 7: خانم فالکن، آشغال جمع کن

خانم فالکن یک معلم هنر است که با دستگیره‌های دست دوم آشپزخانه برای خودش لباس درست می‌کند و هر چیز دورریختنی را به عنوان ابزار کار هنری‌اش می‌بیند. بچه‌های مدرسه از همان روز اول با دیدن ظاهر عجیب و غریب او می‌فهمند هیچ شباهتی به معلم‌هایی که تا به حال دیده‌اند، ندارد. در کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 7: خانم فالکن، آشغال جمع کن (My Weird School #4: Ms. Hannah Is Bananas!) نوشته‌ی دن گاتمن (Dan Gutman) با شخصیتی آشنا می‌شوید که در کلاس درسش سطل زباله وجود ندارد و از بچه‌ها می‌خواهد به‌عنوان فعالیت کلاسی با چیزهای بدون استفاده آثار هنری خلق کنند. او معتقد است همه‌ی داشته‌های طبیعت قابل استفاده‌اند و هیچ‌چیز دور ریختنی‌ای وجود ندارد. حتی دستمال دماغی «اِی. جِی»!

بچه‌ها نمی‌دانند باید به این حرف‌ها بخندند یا تعجب کنند، اما به هر حال آن‌ها گمان می‌کنند خانم فالکُن غیر عادی است. او آن‌ها را مجبور به ساخت چیزهایی می‌کند که به نظرشان به درد هیچکس نمی‌خورد و تازه مجبورند به شکل گروهی و با کسانی که دوست ندارند نقاشی کنند! باید دید درنهایت تکلیف بچه‌های مدرسه با این کلاس درس پردردسر چه خواهد شد. این کتاب ترجمه‌ی محبوبه نجف خانی است که نشر افق آن را در دسترس علاقه‌مندان قرار داده.

درباره‌ی مجموعه‌ی مدرسه‌ی عجیب و غریب

مجموعه‌ی مدرسه عجیب‌وغریب نشر افق (My Weird School Series)، ماجرای مدرسه‌ای ابتدایی و دانش‌آموزان و معلّمان و کارمندان غیرعادی آن است. شخصیت اصلی داستان، اِی.‌جی پسربچه‌ای است که از مدرسه متنفر است. او دشمنی سرسخت به نام آندریا یانگ دارد، دختری درس‌خوان که عاشق مدرسه است و از هر چه که ای.‌جی نفرت دارد خوشش می‌آید. هر بار اتفاقات بامزه‌ای در مدرسه برای بچه‌ها پیش می‌آید.

کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 7: خانم فالکن، آشغال جمع کن مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب به کودکان 7 تا 12 سالی که به داستان‌های خنده‌دار مصور و هیجان‌انگیز علاقه دارند، توصیه می‌شود.

با دن گاتمن بیشتر آشنا شویم

دَن گاتمَن در سال 1955 در نیویورک به دنیا آمد. در رشته‌ی روان‌شناسی فارغ‌التحصیل شد، اما به این رشته علاقه‌ای نداشت و پس از مدتی آن را رها کرد تا نویسنده شود. در دهه‌ی 1980 میلادی تلاش کرد برای نشریات مطالب طنز بنویسد که چندان نتیجه‌بخش نبود. در سال 1982 با رونق بازی‌های ویدئویی تصمیم گرفت مجله‌ای برای این بازی‌ها منتشر کند. موفقیت مجله، به او انگیزه و اعتمادبه‌نفس داد تا نویسنده‌ای تمام‌وقت شود. اولین تلاش‌های او نوشتن در مورد ورزش بود، گرچه کتاب‌هایش پرفروش نشدند، اما تجربه‌ی خوبی به او دادند. دن گاتمن در دهه‌ی 1990 و با تولد پسرش، تصمیم می‌گیرد برای کودکان داستان بنویسد. موفقیت خیره‌کننده‌ی کتاب‌هایش باعث شد تا او نویسنده‌ی کودکان شود. او نامزد بیش از نود جایزه شده. مجموعه‌ی «پرونده‌های نابغه» دیگر اثر مطرح اوست.

در بخشی از کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 7: خانم فالکن، آشغال جمع کن می‌خوانیم

دفعه‌ی بعد که به کلاس هنر رفتیم، توپ روزنامه‌ای خانم فالکُن حسابی بزرگ شده بود. بلند‌ی‌اش به میزمان می‌رسید. همه می‌خواستند به آن دست بزنند. همه به‌جز من، چون یادم افتاد که یک جایی وسط‌های آن توپ، دستمال دماغی من بود. اتاق پر از همه‌جور خرت و پرتی بود که بچه‌ها از خانه‌ها‌شان آورده بودند. وسایل موسیقی قدیمی، اسباب‌بازی‌های شکسته، قوطی‌های نوشابه، کیسه‌های پلاستیکی، همه‌جور آت و آشغال. باید آن‌ها را می‌دیدید! بعضی از بچه‌ها راکت تنیسی آورده بودند که اصلاً سیم نداشت.

امیلی گفت: «چه وضعی!»

مایکل گفت: «اگر اتاق من این شکلی باشد، مامانم حسابی از کوره در می‌رود. خانم فالکُن، شما باید نصف این آت‌آشغال‌ها را توی سطل زباله بندازید.»

خانم فالکُن گفت: «اوه، نه عزیزم. من دوست ندارم چیزی را دور بیندازم. راستش را بخواهید مأمور جمع‌آوری زباله برایم زباله می‌آورد تا برای کارهای هنری‌ ازشان استفاده کنم. روزهایی که تعطیلم، می‌روم اوراق فروشی و دنبال گنج می‌گردم.»

خانم فالکُن یک چیزی‌اش می‌شود!

او یک چسب مایع داشت که به همه‌چیز می‌مالید. به ما گفت که با آت و آشغال‌هایی که بچه‌ها از خانه آورده بودند، یک مجسمه بسازیم. به ما گفت: «احساسات‌تان را بیرون بریزید! خلاقیت‌تان را نشان بدهید! یادتان باشد هنر همه‌جا هست. هنر روشنایی است. هنر هواست. حتی چیزهای نامریی هم می‌توانند هنر باشند.»

فهرست مطالب کتاب

1: از آندریا یانگ خیلی بدم می‌آید
2: نقاشی انگشتی با خانم فالکُن
3: آدم‌های عجیب و غریب
4: چه وضعی!
5: راز اتاق معلم‌ها
6: موزه‌ی آشغال‌های آویزان
7: هنر نمایشی
8: نقاشی دوستی
9: آقای ناوال و کشوی سرّی
10: مسابقه‌ی بزرگ هنری چَرَند
پی‌نوشت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 7: خانم فالکن، آشغال جمع کن
نویسنده
مترجممحبوبه نجف خانی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات72
زبانفارسی
شابک978-964-369-786-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 7: خانم فالکن، آشغال جمع کن

زهره فتحعلی‌پور
۱۴۰۲/۲/۱۸
کتاب خیلی خوبی هست، چون اهمیت کار خلاقانه رو به بچه‌ها یاد میده که هر چیزی دور و برمون هست هنره و ما میتونیم همه هنرمند باشیم
Anita Kalhor
۱۴۰۲/۷/۶
کتاب جالب خوبی است عالی من که خیلی راضی هستم خیلی هم باحال و ماجراجویی دارد
سیده رها
۱۴۰۲/۲/۱۴
نپسندیدم فکر می‌کردم بهتر باشه اما این سلیقه من هست و در کل کتاب خوبی
mahla
۱۴۰۳/۱/۱۵
این داستانش به جذابی داستانهای قبلیش نبود
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 7: خانم فالکن، آشغال جمع کن

برای دریافت کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 7: خانم فالکن، آشغال جمع کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.